§1 Postanowienia ogólne
-
Niniejszy regulamin (dalej jako „Regulamin”) określa zasady dokonywania osobiście, telefonicznie oraz drogą elektroniczną rezerwacji terminów wizyt w Centrum Osteopatii spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Poznaniu, 60-216 Poznań, ul. Emilii Sczanieckiej nr 6 lok. U3, NIP 7792441159, REGON 364041824, wpisanej do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000609751 oraz w Szkolenia Osteopatyczne spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Poznaniu, 60-216 Poznań, ul. Emilii Sczanieckiej nr 6 lok. U3, NIP 7792478346, REGON 369057474, wpisanej do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000711121 (zwanych dalej łącznie jako „Centrum Osteopatii”).
2.Niniejszy Regulamin zostaje udostępniony Pacjentowi poprzez udostępnienie go na stronie internetowej centrumosteopatii.pl, w sposób umożliwiający jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści.
- Rezerwując wizytę w Centrum Osteopatii Pacjent oświadcza, iż zapoznał się z niniejszym Regulaminem i przyjmuje go bez żadnych zastrzeżeń. Brak akceptacji warunków Regulaminu uniemożliwia rezerwację wizyty.
- Centrum Osteopatii prowadzi terminarz zapisów. Pacjenci obsługiwani są zgodnie z kolejnością zapisu.
§ 2 Rezerwacja wizyty
Rezerwacji wizyty w Centrum Osteopatii można dokonywać:
a) osobiście, w punktach Centrum Osteopatii:
– przy ulicy Sczanieckiej 6/u3 w Poznaniu, od poniedziałku do piątku w godzinach 6:00 – 21:00 (z wyjątkiem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy),
– przy ulicy Kasprzaka 13/1 w Poznaniu, od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 – 19:00 (z wyjątkiem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy),
– przy ulicy Mińskiej 25A/u13 w Warszawie, w wyznaczonych terminach;
b) telefonicznie pod numerami +48 501177096 (punkty w Poznaniu) oraz +48 508714810 (punkt w Warszawie) oraz +48 780 066 111 (punkt Centrum Osteopatii Sport) w godzinach otwarcia.
c) przez stronę internetową centrumosteopatii.pl, 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu.
§3 Zasady rezerwacji wizyty drogą elektroniczną
- W przypadku rezerwacji wizyty drogą elektroniczną, rezerwacja odbywa się przez stronę internetową centrumosteopatii.pl.
- W celu skorzystania z rezerwacji wizyty drogą elektroniczną, Pacjent wypełnia i wysyła elektroniczny formularz rezerwacji udostępniony na stronie internetowej centrumosteopatii.pl.
- W celu rezerwacji wizyty drogą elektroniczną niezbędne są co najmniej następujące wymagania techniczne:
a) połączenie z siecią Internet,
b) posiadanie urządzenia pozwalającego na korzystanie z zasobów sieci Internet,
c) przeglądarka internetowa: Chrome lub FireFox, Opera, Edge lub Safari – w najnowszej wersji, obsługująca technologie cookies,
d) aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail).
- Centrum Osteopatii nie pobiera żadnych opłat za komunikację z wykorzystaniem środków porozumiewania na odległość. Pacjent sam ponosi koszty zewnętrznych usług związanych z zapewnieniem dostępu do Internetu.
- Pacjent zobowiązuję się do niepublikowania w formularzu treści o charakterze bezprawnym.
§ 4 Przyjęcie rezerwacji (warunki zawarcia umowy)
- Jeżeli wizyta jest umawiana przez stronę internetową centrumosteopatii.pl, to warunkiem przyjęcia rezerwacji i zawarcia umowy jest poprawne wypełnienie i wysłanie elektronicznego formularza rezerwacji udostępnionego na stronie internetowej centrumosteopatii.pl, a następnie opłacenie wizyty przez formularz płatności online – system automatycznie przekierowuje do tej strony po uzupełnieniu swoich danych i określeniu parametrów wizyty. Po opłaceniu wizyty, na numer telefonu Pacjenta wysłana zostanie wiadomość SMS z potwierdzeniem rezerwacji oraz wiadomość e-mail dotycząca statusu płatności, co oznacza, że wizyta została przyjęta i umowa została zawarta.
- Jeżeli wizyta jest umawiana poprzez kontakt telefoniczny lub osobisty z rejestracją, to warunkiem jej przyjęcia i zawarcia umowy jest podanie swoich danych osobowych i wybór terminu wizyty. Po podaniu powyższych informacji Pacjent otrzymuje wiadomość SMS na numer telefonu podany przy rezerwacji, zawierającą potwierdzenie rezerwacji oraz informacje dot. obowiązywania niniejszego Regulaminu wraz z odesłaniem do jego treści znajdującej się na stronie internetowej centrumosteopatii.pl, co oznacza, że wizyta została przyjęta i umowa została zawarta.
- Umowa ulega rozwiązaniu z chwilą odbycia wizyty w Centrum Osteopatii.
§ 5 Potwierdzenie wizyty
- Na tydzień przez terminem wizyty, Pacjent otrzymuje od Centrum Osteopatii wiadomość SMS na numer telefonu podany przy rezerwacji, zawierającą przypomnienie o dacie wizyty z prośbą o informację zwrotną, jeżeli Pacjent chce odwołać wizytę.
- W dzień poprzedzający wizytę Pacjent otrzymuje od Centrum Osteopatii wiadomość SMS na numer telefonu podany przy rezerwacji, zawierającą przypomnienie o dacie wizyty oraz prośbę o jej potwierdzenie. Potwierdzenia wizyty należy dokonać do godziny 16:00 dnia poprzedzającego wizytę. Centrum Osteopatii może również kontaktować się telefonicznie w celu potwierdzenia wizyty.
- Brak potwierdzenia wizyty przez Pacjenta w wyznaczonym terminie jest równoznaczne z jej odwołaniem.
§ 6 Odwołanie wizyty
- W przypadku braku możliwości pojawienia się na wizycie, należy ją odwołać najpóźniej do godziny 20:00 dnia poprzedzającego wizytę. Wizytę można odwołać:
a) dzwoniąc na numer wskazany w § 2 pkt b) Regulaminu,
b) wysyłając wiadomość SMS o treści NIE w odpowiedzi na SMS, o którym mowa w § 5 ust. 1 i 2 Regulaminu,
c) osobiście w punktach Centrum Osteopatii wskazanych w § 2 pkt a) Regulaminu.
- Jeśli Pacjent anuluje wizytę lub zmieni jej termin po przekroczeniu terminu określonego w ust. 1 powyżej, to taka wizyta jest płatna – pełna stawka za daną wizytę. Podobnie, jeśli Pacjent nie pojawi się na wizycie i nie anuluje jej przed upływem terminu określonego w ust.1, to ponosi pełny koszt za wizytę.
§ 7 Płatność
- W przypadku rezerwacji wizyty drogą elektroniczną, płatność realizowana jest w formie online.
- Płatności obsługiwane są przez spółkę PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu, 60-166 Poznań, przy ul. Grunwaldzkiej 186, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000274399, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP: 779-23-08-495, REGON 300523444.
- Po wypełnieniu i wysłaniu elektronicznego formularza, Pacjent ma obowiązek dokonać płatności za wizytę.
- Podana cena wizyty jest ceną całkowitą, obejmującą należne podatki.
- W przypadku konieczności zwrotu płatności z powodu odstąpienia od umowy, zwrotu dokonuje się tym samym kanałem, którym przeprowadzona była płatność.
- Zwrotu płatności Centrum Osteopatii dokonuje w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania oświadczenia Pacjenta o odstąpieniu od umowy.
§ 8 Spóźnienia
W przypadku spóźnienia się na wizytę jej czas zostaje skrócony o czas spóźnienia Pacjenta. Spóźnienie powyżej 15 minut traktowane jest jako rezygnacja z wizyty, która skutkuje obowiązkiem zapłaty kwoty, o której mowa w § 6 ust. 2 Regulaminu. W powyższej sytuacji Centrum Osteopatii zastrzega sobie prawo przyjęcia innego Pacjenta.
§ 9 Reklamacja
- Na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie, Pacjent ma prawo złożyć reklamację.
- Reklamację należy zgłaszać na adres e-mail: kontakt@centrumosteopatii.pl. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać imię i nazwisko Pacjenta, adres e-mail oraz opis sprawy.
- Centrum Osteopatii udziela odpowiedzi na zgłoszenie w terminie 30 dni od dnia jego otrzymania. Odpowiedź na reklamację przesyła się Pacjentowi na podany przez niego adres e-mail.
§ 10 Odstąpienie od umowy
- Pacjent, zawierający umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia, bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z zastrzeżeniem ust. 2 poniżej.
- Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Pacjentowi po wykonaniu usługi, polegającej na odbyciu wizyty w Centrum Osteopatii, a także w przypadku upływu terminu, o którym mowa w § 6 ust. 1.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Pacjent musi poinformować Centrum Osteopatii o swojej decyzji poprzez odwołanie wizyty w sposób określony w § 6 Regulaminu lub złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed upływem terminu wskazanego w ust. 1 powyżej, przy uwzględnieniu zapisów ust. 2, na adres e-mail: kontakt@centrumosteopatii.pl.
- Wzór formularza odstąpienia stanowi załącznik do niniejszego regulaminu.
§ 11. Rozstrzyganie sporów
- W przypadku powstania sporu, wynikającego z realizacji usług, Stronom przysługuje prawo do rozwiązania go pozasądowo.
- Informacje o systemie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich dostępne są na platformie ODR.
- Sprawa może być również przekazana do rozstrzygnięcia przez właściwy sąd powszechny.
§ 12 Postanowienia końcowe
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 23 listopada 2022 r.
- W zakresie nieuregulowanym w niniejszym Regulaminie odpowiednie zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.
- Każda zmiana niniejszego Regulaminu zostanie udostępniona poprzez umieszczenie jej na stronie internetowej https://centrumosteopatii.pl/ . Rezerwacje złożone przed wejściem w życie zmian Regulaminu będą realizowane według dotychczasowych postanowień Regulaminu.
- Dane osobowe Pacjentów będą przetwarzane do celów rezerwacji i odbycia wizyty. Informacje o zasadach przetwarzania danych osobowych oraz prawach Pacjenta w tym zakresie dostępne są pod adresem: https://centrumosteopatii.pl/polityka-prywatnosci/.
Załącznik
Wzór formularza odstąpienia od umowy
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Centrum Osteopatii sp. z o.o. sp. k.
(lub Szkolenia Osteopatyczne sp. z o.o. sp. k.)
Emilii Sczanieckiej nr 6 lok. U3
60-216 Poznań
e-mail: kontakt@centrumosteopatii.pl.
Ja niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy o świadczenie usługi w Centrum Osteopatii, zaplanowanej na dzień: ……………, godz. …………………
Imię i nazwisko konsumenta: ………………………………………………………………………………
Adres konsumenta: ……………………………………………………………………………………………
Podpis konsumenta: ………………………………………………………………………………………….
Data: …………………………………………